Pos. | No. | Driver | Type | Time | Delay | Gap | Lap | Team | ||||
1 | 6 | 山内 飛侑 | CRG | 38.556 | 91.69km/h | 9/10 | A TEAM motorsport | |||||
2 | 18 | 横川 隼人 | TONY | 38.663 | 0.107 | 0.107 | 9/10 | RT-エイペックス | ||||
3 | 22 | 小川 颯太 | CRG | 38.674 | 0.118 | 0.011 | 11/11 | モリシタレーシング | ||||
4 | 25 | 荒川 麟 | TONY | 38.721 | 0.165 | 0.047 | 9/10 | Zi-ViVre RT | ||||
5 | 14 | 丹澤 慧斗 | 38.732 | 0.176 | 0.011 | 10/11 | Tech Miyazawa Snapon Motorsports | |||||
6 | 19 | 太田 格之進 | 38.739 | 0.183 | 0.007 | 8/10 | MEIJU RACING | |||||
7 | 26 | 三宅 淳詞 | LH | 38.751 | 0.195 | 0.012 | 10/10 | KART KOZO R | ||||
8 | 20 | 澤田 真治 | 38.781 | 0.225 | 0.030 | 8/11 | TAKAGI PLANNING | |||||
9 | 27 | 水野 皓稀 | CRG | 38.810 | 0.254 | 0.029 | 9/10 | A TEAM motorsport | ||||
10 | 17 | 村松 日向子 | CRG | 38.839 | 0.283 | 0.029 | 9/10 | モリシタレーシング | ||||
11 | 8 | 黒岩 靖広 | ART | 38.871 | 0.315 | 0.032 | 9/10 | ART GRAND PRIX JAPAN | ||||
12 | 13 | 牛井渕 琴夏 | KOSMIC | 38.911 | 0.355 | 0.040 | 10/10 | チーム レオン | ||||
13 | 12 | 角田 裕毅 | BIREL | 38.923 | 0.367 | 0.012 | 8/11 | チームKBF | ||||
14 | 11 | 児玉 和也 | TONY | 38.943 | 0.387 | 0.020 | 8/10 | KRT | ||||
15 | 24 | 大草 りき | 38.973 | 0.417 | 0.030 | 10/10 | LH HIROTEX RACING | |||||
16 | 31 | 東 拓志 | INTREPID | 39.005 | 0.449 | 0.032 | 11/11 | INTREPID JAPAN | ||||
17 | 32 | 長縄 弘道 | INTREPID | 39.008 | 0.452 | 0.003 | 8/10 | Caseplay RT | ||||
18 | 29 | 夏目 南斗 | KOSMIC | 39.020 | 0.464 | 0.012 | 9/11 | チームぶるーと | ||||
19 | 30 | 菊田 悟 | CRG | 39.064 | 0.508 | 0.044 | 11/11 | TEAM CRESCENT | ||||
20 | 66 | 渡邉 研吾 | RK | 39.087 | 0.531 | 0.023 | 9/11 | RK RACING TEAM | ||||
21 | 23 | 小瀬 涼也 | MARANELLO | 39.172 | 0.616 | 0.085 | 7/11 | トレンタクワトロ | ||||
22 | 21 | 清水 優太 | RK | 39.279 | 0.723 | 0.107 | 8/11 | K-TWO | ||||
23 | 71 | 高橋 哲太 | TONYKART | 39.280 | 0.724 | 0.001 | 7/11 | GARAGE KAIT | ||||
24 | 28 | 稲寄 速人 | FA | 39.281 | 0.725 | 0.001 | 6/10 | FA-KART RT +HKC | ||||
25 | 15 | 早瀬 広道 | BIREL | 39.439 | 0.883 | 0.158 | 7/10 | Racing Cooperation PINK | ||||
26 | ※ | 16 | 福島 啓之 | FIRST | 失格 | Racing Cooperation PINK | ||||||